عرض حال

جمعه، آبان ۱۹، ۱۳۸۵

ویروس ، ویروس، ویروس، ...

من اگه یه روزی یه کاره ای بشم، پیشنهاد تاسیس دو وزارت جدید خواهم داد: وزارت فیلترینگ برای فیلتر کردن سایتهای غیر اخلاقی، غیرعلمی، علمی، خبری، ضد بشری، ضد غیر بشری و ... و وزارت ویروس، کرم و بمب (بر وزن وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)!
باور می کنین اونقدر ویروس های کامپیوترم زیاد شده بودن که چند وقت پیش که حالم بد شده بود، وقتی رفتم دکتر دو تا پنی سیلین و یه بسته ادولت کلد و یه مک کافی برام نوشت! آزمایش خون نشون می داد ویروس مسنجر رفته بود تو خونم (لطفاً درست بخونین). بگذریم...
بعد از مدت ها که کامپیوترم درست شد (بعد از حدود یه ماه از بس سرم شلوغ بود بردم دادم بیرون درستش کردن) ایمیل های محبت آمیز همه شما عزیزان رو از سراسر ایران و جهان خوندم. مریم از تهران، مهدی از شیراز، فروغ از تورنتو، ناصر از تهران، غلامعلی از فسا، محبوبه از مهاباد، جاسم از شادگان، و همه ی عزیزانی که اسمشون رو سر فرصت مناسب خواهم گفت. ممنون از این همه محبت. ما به عشق شما می نویسیم، می خونیم، هستیم و از این حرفا. به هر حال حتماً می دونین که من دیگه مال خودم نیستم، یه هنرمند واقعی مال مردمشه!
از اونجا که ویروس، فایل های داستان خلقت رو پاک کرد، از ادامه داستان در حال حاضر معذورم و شاید بعداً یه کاریش کردم. اما بزودی با یه مطلب جدید خواهم اومد. فعلاً

5 نظر:

  • آقا سلام عرض شد
    شما قبلاً سیبیل نداشتین ؟!
    من تصور می کنم شمارو قبلاً یه جایی دیدم ...
    مثلاً تو خانه هنرمندان ...

    توسط Anonymous ناشناس, در ۹:۴۸ بعدازظهر  

  • این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    توسط Anonymous ناشناس, در ۴:۰۲ قبل‌ازظهر  

  • علیکم السلام و رحمه الله
    قبلاً سبیل داشتم، بعداً هم شاید داشته باشم، ولی الان که در خدمت شما هستم ندارم. شرمنده
    حالت چطوره محمد جان؟ خوبی؟ مشتاق دیدار!

    توسط Blogger Unknown, در ۴:۰۶ قبل‌ازظهر  

  • هنرمند واقعي!!
    با يه ويروس كل داستان خلقت پوچ؟ خب دوباره بكش. نكنه از جايي كپي كرده بودي;)

    توسط Blogger Mehdi, در ۶:۰۳ بعدازظهر  

  • این حرف مهدی منو یاد جریان علم غزالی انداخت که بار یه خر کرده بود با خودش اینور اونور میبردشون

    توسط Blogger علی فتح‌اللهی, در ۶:۰۰ قبل‌ازظهر  

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]



<< صفحهٔ اصلی