عرض حال

دوشنبه، بهمن ۲۲، ۱۳۸۶

من شیطانی هستم که مانع رسیدن جوانان به یکدیگر می شوم!

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما استاد عزیز اینجانب ... با شماره دانشجویی ... درخواست دارم که در نمره من تجدید نظر بفرمایید
استاد گرامی من به شما گفته بودم که شاغلم و متاهلم ولی با این حال چون فاز اول پروژه ام را بد دادم از کار خود استفا دادم و تا بتونم فاز دوم را خوب ارائه بدم و نشستم نرم افزار خرید و فروش فروشگاه را کامل کردم .
درسته که شما لطف کردید و به من 10 دادید ولی من مشروط شده ام خواهش می کنم به من 14 بدهید تا مشروط نشوم . استاد به خدا نامزد من منتظره من درسم تمام بشه .
------------------------------------------------------------
پانوشت: می توان نتیجه گرفت که دانشجوی فوق ضمن متاهل بودن نامزد منتظر هم دارد، یعنی در آستانه تجدید فراش مشروط شده است!

5 نظر:

  • به نظر من اگه بهش زودتر چهارده ندی واسه نامزدش یه خواستگار پیدا میشه مجبور میشی بهش بیست بدی حالا خود دانی

    توسط Blogger علی فتح‌اللهی, در ۱۲:۱۴ قبل‌ازظهر  

  • به نظر من هم بهش چهارده رو بده چون اين طالب علمي که من ميبينم اگه مشروط بشه تو اين شرايط بحران روحي ممکنه دست به کار گرفتن همسر سوم هم بشه الی آخر. به خودت رحم نميکني به ما رحم کن.

    توسط Blogger علي دهقانيان, در ۶:۳۷ بعدازظهر  

  • "استاد به خدا نامزد من منتظره من درسم تمام بشه"
    !چه باحال

    ...من که دلم سوخت ولی در کل باورش

    قبلی باحال تر بود
    :-)

    توسط Blogger Khalil, در ۱۲:۰۸ قبل‌ازظهر  

  • استاد! من رو به خاطر بیار که با چه "نکبتی" لیسانسم رو گرفتم...به همه نمره بده و گرنه "خدا "ما رو نخواهد بخشید

    توسط Anonymous ناشناس, در ۸:۰۸ قبل‌ازظهر  

  • کاوه اویسی

    توسط Anonymous ناشناس, در ۸:۰۹ قبل‌ازظهر  

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]



<< صفحهٔ اصلی