عرض حال

چهارشنبه، تیر ۱۹، ۱۳۸۷

این دیگه آخریشه

واقعاً تصمیم جدی جدی گرفته بودم که دیگه نامه های آخر برگه های امتحانی و ایمیل های دانشجویان رو اینجا پست نکنم، ولی این بار تخطی می کنم از این تصمیمم به دو دلیل: اول اینکه حیفشه متن به این قشنگی رو یه جایی ثبت نکرد، دوم اینکه علی طی یک ایمیلِ شخصی هرچی از دهنش (کیبوردش) دراومده نثارم کرده که چرا هیچی تو وبلاگت نمی نویسی. یه دلیل سومی هم شاید باشه: تعداد کامنت هایی که روی مطالب خودنوشته ام دریافت می کنم یک دهم کامنت هایی نیست که روی پست های مربوط به نامه ها و ایمیل های دانشجویی است. چه میشه کرد...
متن ایمیل:
به نام خدا
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت استاد بزرگوار جناب آقای مهندس پیرنیا
در رابطه با نمره درس مهندسی نرم افزارعرض کوتاهی داشتم خدمتان که امیدوارم نحوه بیانم باعث ایجاد سؤ تفاهم نشود.
جناب مهندس ظاهرا شما سه شنبه تشریف فرما خواهید شد دانشگاه و در جمع دنشجویان قرار خواهید گرفت جهت بررسی گفته های دانشجویان در رابطه با نمره هایشان.
استاد عزیز، من شهرستانی ام (اقلید) و اکنون در شیراز نیستم که بتوانم سه شنبه همراه بچه ها از فیض حضور شما در دانشگاه بهره مند شوم به همین دلیل تصمیم به میل دادن گرفتم تا بتوانم چند کلامی صحبت کنم.
جناب استاد در ابتدا عرض کنم جدأ و واقعأ از زحمات شما جهت تدریس درس مهندسی به این شیوایی و جذابی تشکر می کنم .
اما در رابطه با نمره: جناب استاد نمره من در این درس(مهندسی نرم افزار) 13.5 شده !!!
استاد عزیز این سؤال برای من پیش آمد که : آیا نوع پروژه ها که تحویل داده ایم فرقی نداشت؟! منظورم این است که نمره پروژه برای پروژه هایی که ساده بودند و پروژه هایی که پیچیده تر و بزرگتر بودن که مسلما کار و دقت و ریزه کاری بیشتر لازم داشت ، آیا یکسان فرض شد؟! (و چه بسا بیشتر !)
استاد، ما در پروژه تمام تلاش خود را بکار گرفتیم که یک پروژه کامل و جامع تحویل دهیم و این که عرض می کنم جامع ، واقعا از هیچ دقتی دریغ نکردیم .
به علاوه پروژه ما (حسابداری /انبارداری فروشگاه) واقعأ موضوع پیچیده و سیستم بزرگی بود که خودمان هم بعضی اوقات در طراحی بعضی از بخش هایش دچار سردرگمی می شدیم و چه بسا ساعتهای طولانی که روی تنها یک بخش فکر و تصمیم گیری می کردیم تا بتوانیم پروژه را کامل و جامع و بدون اشکال تحویل دهیم .
من وقتی نمره ام را دیدم فقط این فکر به ذهنم آمد که شاید شما احساس کرده اید که این پروژه (به دلیل جامعیتش) از کسی که قبلا در این زمینه کار کرده گرفته ایم و آماده تحویل داده ایم ! چون در لطف و کرمتان نمی دیدم که نمره این پروژه را کامل ندهید ، چه بسا پروژه های ساده تر که نمره کامل گرفته اند !
استاد عزیز ، ما در طول ترم روی این پروژه سختی ها کشیدیم و چه بسا سؤالاتی که از خود شما می پرسیدیم برای روشنایی راهمان .
جناب استاد ، امیدوارم نحوه نوشتنم باعث ایجاد سؤ تفاهم نشده باشد و به معنی خدایی نکرده دخالت در کار شما محسوب نشده باشد . چون این حرفها گفتنی بود اما ناچارا نوشتنی به دست شما رسیده ، ممکن است طوری دیگر در نظر گرفته شود که هم اکنون از نوع نوشتنم (در صورت ایجاد سؤ تفاهم ) پوزش می طلبم .
و فقط از بزرگوار استادم خواهشمندم در بررسی پروژه ها ، برگه ها و در کل در نمره ها تجدید نظر فرمایید .
پیشاپیش از لطف بی نظیرتان در تجدید نظر ، تشکر و سپاسگذاری می کنم و لحظات خوبی را برایتان آرزومندم.

با تشکر
دانشجوی شما
زینب ...

2 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]



<< صفحهٔ اصلی