عرض حال

جمعه، بهمن ۱۱، ۱۳۸۷

سوء تفاهم

- ببین، راستشو می خوای؟
- نه معمولیش هم خوبه!

پ.ن: همین الان بعد از چهارده سال تلاش برای لاگین کردن به بلاگر بالاخره فیلترهای مخابرات راه دادند و معلوم نیست دفعه بعد که راه بدن کی باشه. بنابراین:
1- هر چی مطلب درَفت دارم همش رو پابلیش می کنم، خودتون مرد و مردونه هر سه روز یکیش رو بخونین
2- دارم سعی می کنم اسباب کشی کنم به وردپرس. راستش تعصب رو هیچی خوب نیست، بخصوص بلاگسپات که اگرم بهتر از بلاگرهای دیگه باشه (که نیست)، اینجا مخابرات دهنشو زده.
3- بزودی آدرس جدیدم و آدرس وبلاگ یه نفر دیگه رو در همین محل اعلام می کنم.
4- یه نفر روی یکی از مطلب هام یه کامنتی گذاشته که اگرچه من همون جا یه جواب درخور بهش دادم، ولی با شهامتی که همه در من سراغ دارن، فکر نکنم دیگه کسی ازم انتظار داشته باشه که بازم اینجا بمونم. 
پس اسباب کشی خواهم کرد!

1 نظر:

  • به سلامتي! پيشاپيش مباركه. اميدوارم اون يه نفر ديگه هموني باشه كه من فكر مي كنم. ;)

    توسط Blogger Maryam, در ۴:۲۵ بعدازظهر  

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]



<< صفحهٔ اصلی