عرض حال

شنبه، دی ۲۸، ۱۳۸۷

بودن یا نبودن - شماره یکم

ببخشید میخواستم یه مطلب مهمی رو با شما در میون بذارم:
به نظر شما تعریف آدم ... خل کدام است؟
الف) کسی که بابت هر چیز مهم و غیر مهمی که بدست می آورد احساس خشنودی خاطر فراوان نموده، شادی خود را شدیداً، عمیقاً، قویاً و صریحاً ابراز می دارد.
ب) کسی که مورد الف را ... خل برشمرده، همواره با نگاه عاقل اندر سفیه در او نگریسته، بلکه خود از بدست آوردن هیچ دستاوردی خشنود نمی شود. 
ج) کسی که فقط چیزهایی که ندارد برایش مهم و خواستنی هستند و همان چیزها را هم به محض اینکه بدست آورد غیر مهم برشمرده فلذا کل قضیه کان لم یکن تلقی می گردد.
د) در واقع ترم (واژه) ... خل را با نگاهی عمیق تر به مساله می توان به هر کسی منتسب نمود، فارغ از بینش، فهم و عملکرد او در زندگی.

پ.ن.: الان در آستانه ی فصل امتحانات پایان ترم هستیم و من همش در حال طرح سوالم. بنابراین از اینکه لحنم کلاً چهارگزینه ای شده معذرت می خوام. 

3 نظر:

  • گزينه ي يک يا دو (نه سه يا چهار)

    توسط Blogger Naser, در ۱۲:۴۰ قبل‌ازظهر  

  • خیلی سخته جواب دادن به دلیل اینکه اصلن این پرسش ممکنه درست نباشه. یعنی میخوام بگم این ..خل نیست که تعریف میشه بلکه ..خل یک واژه اولیه و غیر قابل تعریفه یه جور مفهوم اکسپرسیونیستیه در یه لظحه یه نفرو میبینی و میگی عجب ..خلیه حتی ممکنه به دو آدم کاملن متضاد از طرف یه نفر نسبت داده بشه در حقیقت این ..خلیه که میشه تعریفش کرد به این صورت که ..خلی یک مجموعه باز مثل الف هست شامل کلیه اقداماتی از جنس ب به شرط آنکه هر اقدام ب زمانی از فرد پ سر زده که فرد ت به دلیل انجام ب فرد پ را ..خل نامیده به شرط آنکه پ مخالف است با ت

    با این تفاصیل اگه من در یه حالتی بین مرگ و زندگی ناچار بشم که یکی از این چهار گزینه رو انتخاب کنم گزینه (د) رو برخواهم گزید با بهتر بگم گوزید

    توسط Blogger علی فتح‌اللهی, در ۶:۳۰ قبل‌ازظهر  

  • سلام
    خیلی با مزه بود
    مخصوصا گزینه چهارم

    سعید

    توسط Anonymous ناشناس, در ۱۱:۰۰ بعدازظهر  

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]



<< صفحهٔ اصلی