عرض حال

چهارشنبه، مهر ۰۳، ۱۳۸۷

اینترنت حلال

اگرچه معمولاً یک یا دو جای دیگه هم بصورت مدعو درس میدم ولی چون هیات علمی دانشگاه آزاد شیراز هستم بیشتر وقتم اونجام. یعنی علاوه بر ساعات تدریس باید یه ساعاتی هم برای مشاوره اونجا حضور داشته باشم و خلاصه دفتر و دستک و وسائلم اونجاست. جاهایی که مدعو هستم اینترنت دارند، ولی من مستقیم میرم سر کلاس و مستقیم بر می گردم خونه. دانشگاه خودمون هم که با عرض شرمندگی اینترنت نداره (یعنی دانشکده ی ما که گروه کامپیوتر هم توش هست نداره) !!! پس اوقاتی که سر کارم کلاً هیچ. میمونه وقتایی که خونه ام. تقریباً دوسال پیش از بس اینترنت dial-up بهم فشار آورد ADSL گرفتم و می خواستم تازه بفهمم اینترنت اصلاً چی هست که مخابرات نمی دونم چیکارم کرد که برای همیشه از ADSL ساقط شدم. دوباره برگشتم به dial-up که بیشتر به یه توهین تکنولوژیک شبیهه تا هر چیز دیگه. خلاصه بعضی وقتا پیش میاد چند روز امکان چک میل هم ندارم، وبلاگ بازی که دیگه پیش کش. تحقیقات و جستجو هم به هم ترتیب. اما ...
امروز بعد از اینکه کامپیوترم رو روشن کردم دیدم یه شبکه wireless تو لیست شبکه هامه. گفتم صد در صد پسورد داره، دوباره گفتم امتحانش که مجانیه. خلاصه زدیم و وصل شد! از اون جالب تر اینه که اینترنت اکسپلورر رو که باز کردم دیدم به اینترنت هم وصله! از همش جالب تر موقع دانلود دیدم سرعتش در پایین ترین حالت بیش از 50 kb هستش. نمی دونم چی بگم. خیلی حال کردم و تصمیم گرفتم به شکرانه ی این اینترنت نازل شده از آسمان در این ماه مبارک یه مطلبی تو وبلاگ بزارم که دیگه بعداً اینترنتی در کار نخواهد بود. انشاالله که این اینترنت هم حلال باشه.

6 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]



<< صفحهٔ اصلی