عرض حال

جمعه، مهر ۱۳، ۱۳۸۶

استاد هوگو چاوز


امروز ناصر یک خبر از وبسایت هفتان به نقل از خبرگزاری مهر رو برام ایمیل کرد که با خودم فکر کردم بی انصافیه اگه شما هم در جریان چنین خبری قرار نگیرید. مضمون خبر اینه که جدیداً هوگو چاوز یه آلبوم موسیقی با نام «ترانه هایی برای همیشه» روانه بازار کرده. بمنظور خسته نشدن انگشت کلیک شما، متن کامل خبر رو آوردم:

نخستین آلبوم هوگو چاوز به بازار می‌آید

رئیس جمهور ونزوئلا نخستین آلبوم موسیقی خود با عنوان "ترانه‌هایی برای همیشه" را به بازار عرضه می‌کند که شامل موسیقی سنتی ونزوئلایی و مکزیکی است.
به گزارش خبرنگار مهر، خبرگزاری ریا نووستی اعلام کرد این آلبوم شامل ترانه‌هایی است که چاوز در جریان برنامه تلویزیونی همیشگی خود که "سلام، رئیس جمهور" نام دارد و یکشنبه‌ها پخش می‌شود، همین طور نمایش رادیویی خود ضبط کرده است. روی جلد این سی دی تصویر چاوز در حالی که میکروفون به دست دارد، دیده می شود و مثل همیشه لباس قرمز پوشیده و کلاه لبه پهن اسپانیولی به سر دارد.

رهبر ونزوئلا که بخاطر سخنرانی‌های طولانی شهرت دارد، همیشه در برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی خود آواز می‌خواند تا مخاطبان پیش از شنیدن صحبت‌های بعدی او فرصت استراحت داشته باشند. چاوز برای مقابله با انتقادات رقبای سیاسی خود، توزیع این سی دی را یک شوخی دیگر از امور رسانه‌های ریاست جمهوری دانست.

رئیس جمهور ونزوئلا که از جمله منتقدان سرسخت واشینگتن در آمریکای لاتین است، به احتمال زیاد این آلبوم را به طور رایگان به بازار می‌دهد.

با خودم فکر کردم چرا همه ی رهبران دنیا چنین کارهای مردمی و صمیمانه ای نمی کنند؟ چرا همیشه باید یک فاصله ی ناپیمودنی نالازم بین مسئولین و مردم باشه؟ چرا نباید مقامات و مسئولان بلند پایه و سران تمام کشورها کنسرت های موسیقی و یا مسابقاتی مثل ماست خوری و دویدن با گونی و قویترین سیاستمداران جهان و یا هر چیز دیگه برپا کنند؟ یعنی میشه یه روزی ...
فکرشو بکنید برنارد، گوردن و جرج توی یه تیم و هیلاری و نیکلاس و آنگلا توی تیم مقابل، در حین بازی «اش تی تی» خیس عرق باشن! آره! چرا که نه؟ چه اشکال داره؟
یا این یکی:

آلبوم موسیقی محلی خراسانی با صدای جان بولتون با همراه صدای ساز استاد بن گی مون.
یا اجرای ژانگولر توسط زبردست ترین شعبده بازان: جان هوارد بزرگ.
یا اجرای مشترک برنامه بمب خنده، با هنرمندی حمید ماهی صفت و محمد البرادعی.
و ...
فقط خواهش می کنم بجای این سه نقطه که گذاشتم فکرهای ناجور نکنید که من حوصله ی انگ و منگ ندارم. هی کامنت نذارین جای محمود حنجره طلایی و فلان چیز و بهمان شخص اینجا خالیه. گفته باشم!

2 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]



<< صفحهٔ اصلی