عرض حال

سه‌شنبه، بهمن ۰۳، ۱۳۸۵

جنبش دانشجویی!

چند روزه که آوار برگه های امتحانی رو سرم خراب شده، همزمان کامپيوترم هم خراب شده بود. ولی خبر خوشی که برای خودم دارم اینه که RAM کامپيوتر رو دو برابر کردم، یه ويندوز هم زدم تو رگش؛ شده عین بنز! (ببخشید اینجوری حرف می زنم، فکر کنم دچار یه نوع ارتقاء فرهنگی شدم؛ ارتقاء همونه که از ارتحال و اسهال هم بدتره). بگذریم...
اون کاری که گفته بودم می خوام انجام بدم، آزمایشش تقریباً موفقیت آمیز بود و قول میدم (به خودم) که توی پست بعدی، یا بعدیش آپ کنم. اما فعلاً یه چیز با مزه تر براتون دارم، یک رهاورد از ساحت دانشگاه! یه ایمیل که دیروز بدستم رسید:

ba arze salam va khaste nabashid khedmate ostade geranghadr jenab aghaye pirnia
az tarafe jame az daneshjoyani ke ba shoma darse systemhaye khebreh daran
ostad agar be onhay ke proje ya erae dadan nomrehe paeentar az 16 bedin mikoshimeton
age kamtar bedin ye dafe didin ye roz sobh ke zire pole aber piade baad az zirgozare sanaye istadin ye dafe ye mashin ba soraate 120 az roton rad shod
ya to jadehe sadra jolo serviseton ro migirim mikonimeton hala bebinin baad filemton ro dar sarasare keshvar pakhsh mikonim . hata age be hame ma 20 bedin hichki nemige chera dadin pas khodeton ro to darde sar nandazin

دقت کنید که تمام ضمیرها رو برای من بصورت جمع بکار برده؛ ایمیل های دیگه ای هم به دستم می رسه، یا نامه هایی که بچه ها روی برگه ی امتحان می نویسن، اگه موافق باشین از اونها هم پست می کنم تا بفهمید که ماها اصلاً هیچ شباهتی به دانشجو نداشتیم!

3 نظر:

  • آقا من از دوران طفولیت عاشق فیلمهای هیچکاکی بودم! ببینم نقش اول مردش رفیقمون میشه یا نه! امیدوارم فیلم پورنو نشه که بد بدعتی خواهد بود!!!

    توسط Anonymous ناشناس, در ۱:۳۲ قبل‌ازظهر  

  • من بی صبرانه منتظرم بقیه رو بخونم
    اصلاً هم فضول نیستم

    توسط Blogger علی فتح‌اللهی, در ۲:۲۰ قبل‌ازظهر  

  • سلام رضاجان
    بيست بيست!
    کلي خنديدم به اون قسمت هنر هفتميش (الان هم دارم مي خندم). بپا نري توي رسانه اون هم پخش سراسري! ولي بيصبرانه منتظر بقيه اش هستم.

    توسط Anonymous ناشناس, در ۴:۲۷ قبل‌ازظهر  

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]



<< صفحهٔ اصلی