عرض حال

پنجشنبه، مرداد ۲۶، ۱۳۸۵

انواع تبليغات

همه ی اونايی که من می شناسمشون فيلم برباد رفته رو حداقل يه بار ديدن و خيلي هاشون رمانش رو هم خوندن. ديروز بعد از ظهر شبکه ICC اين فيلم رو گذاشته بود و من هم بالاخره نشستم و ديدمش. اگرچه يه مطالبی در مورد خود فيلم هست که دوست دارم مطرح کنم –مثل اينکه شخصيت رت باتلر چقدر برام جذاب بود- ولی الان می خوام به تبليغاتی که هر 5 دقيقه يه بار پخش می شد اشاره کنم. برای يه فيلم 3 ساعته می شه تقريباً 35 مورد تبليغ. بنابراين جمعيت مناسبی برای يه نمونه ی آماريه و می شه گفت نتيجه گيری هايی که من می کنم به واقعيت نزديکه. نتايج حاصل از بررسی های من در مورد انواع اين تبليغات به قرار زيره:
1- تبليغ های مويی: که با آمار 4/75 درصدی بيشترين حجم تبليغات رو به خودش اختصاص داده و شامل دسته های زيره:
1-1- تبليغات مربوط به از بين بردن موهای زائد شامل تبليغ مواد از بين برنده، دستگاه های اپيلاسيون، روش های ليزری و ...
1-2- تبليغات مربوط به رشد و تقويت موهای لازم شامل تبليغ تقويت کننده های گياهی، مواد مو درآر شيميايی برای درمان تاسی، شامپوهای معجزه آسا و ...
1-3- تبليغات مربوط به رنگ مو، آرايش مو، ابرو و ...
2- تبليغ های دستکاری وزن: که با آمار 1/68 درصدی در رده ی دوم تبليغات قرار می گيره و شامل دسته های زير می شه:
2-1- کاهش وزن با استفاده از قرص های لاغری
2-2- کاهش وزن با استفاده از کمربندهای لاغری
2-3- کاهش وزن با استفاده از ساير روش ها مانند گوشواره ی لاغری، ژل لاغری، رژيم های دکتر کامبيزها، اشکان ها و آبتين ها و ...
2-4-کاهش نمادين وزن با استفاده از حقه هايی مانند گن، شکم بند و ...
2-5- افزايش وزن با استفاده از روش های فوق، که البته اين دسته از تبليغات قابل چشم پوشی هستند
3- تبليغ های بزکی (به فتح باء و زا): که با آمار 5/37 درصدی در رده سوم قرار می گيره و شامل تبليغات مواد آرايشی و همچنين عمل های جراحی زيبايی مانند ليفتينگ و ... می شه
4- ساير تبليغات: که با آمار 9/17 در رده چهارمه و شامل تبليغات خوراک، پوشاک، لوازم منزل، موبايل، بنگاه املاک و ... می شه
5- استثناء: تبليغ فيلم های سينمايی اکران شده در تهران و کاست يا CD های موسيقی های وزين لوس آنجلسی

2 نظر:

  • فكر كنم تو دسته مويي بتوني انواع شامپو رو جا بدي. كلا لوازم بهداشتي از قلم نيفته:))

    توسط Blogger Mehdi, در ۶:۳۴ بعدازظهر  

  • لطفاً انتقاد نکنين، فقط تعريف کنيد. متشکرم

    توسط Blogger Unknown, در ۹:۵۱ بعدازظهر  

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]



<< صفحهٔ اصلی